sobota 9. února 2013

Oranžová - asi ji začnu mít ráda

Oranžová nikdy nebyla moje barva. Nesluší mi a tak se jí vyhýbám. Roky jsem ji nenáviděla, nic v mém okolí nesmělo být oranžové.
Ale změny přicházejí plíživě a pomalu. Začalo to tím, že jsem si za okna dala do truhlíku afrikány. Kytky, které mi vždycky smrděly.
Zaštipovala jsem odkvetlé pupence a zjistila jsem, že mi docela voní...
A že miluju nejen ty žluté, ale i ty oranžové!

A teď, po půl roce, přišla řada na přání k narozeninám pro mou sestru. A mám krásná nová razítka. A jak se tak dívám na paletku inkoustů, oranžová pro ně bude ta pravá...


Tak co, že je docela povedené - na to že jsem oranžovou doteď snad vůbec nepoužívala?
Září a svítí tak, že by se s ním dala osvětlit slušná výrobní hala. V ponurých zimních dnech docela důležité.

Jako základ jsem zvolila krémové přáníčko, tiskla jsem na bílou čtvrtku, trochu blendila Distresskami a nakonec embossovala čirým práškem. Text je natištěný inkoustem Red Royal od Hero Arts a embossovaný čirým práškem. Schne rychle a proto se podařilo embossovat vpodstatě jen tučně natištěná písmena. Nevadí, efekt je bezvadný - jako by to bylo schválně. Až si člověk řekne: jak se to podařilo?

A přání k narozeninám jsem natiskla dovnitř:


Jo a provázek je nabarvený také inkoustem Red Royal od HA.

P.S.: A jak tu oranžovou sladit do albumových stránek, když nikdo z naší rodiny nenosí oranžovou ani barvy jí blízké? Je to samá modrá, růžová, fialová...


Díky za nakouknutí a přeji spoustu oranžové veselé nálady!

Limetka

1 komentář: