neděle 10. března 2013

Limetka má ráda divočinu ?!

Tak a je to. Před pěti minutami jsem dorazila domů z Libereckého srazu a jelikož je byt ještě prázdný, rozhodla jsem se že to udělám, dokud je to ještě čerstvé. Některé myšlenky a dojmy jsou totiž "rychle-schnoucí", a tak by byla škoda to odkládat na později.
Rozhodně jsem se nenudila. Mám za sebou moc pěkné workshopy a vůbec to byl poměrně vyčerpávající relaxační víkend.
Pod vedením Irisky (její reportáž z Liberce zde) jsme se naučili dělat 2D kytky z papíru.
Olinka nám ukázala jak pracovat se šepsem (gesso) a také nám pověděla spoustu zajímavých věcí o velmi zajímavém a krásném způsobu tvoření, který se nazývá scrap art, a který spojuje scrapbook, art a emoce a dává vzniknourt jedinečným dílkům. Cílem tohoto workshopu bylo vytvořit si stránku do dřevěného hlubokého rámečku se sklem (na 12" stránku) s použitím květinek a lístků, které nás naučila právě Iriska.
Iriska hotová dílka vyfotila, najdete je u ní na blogu. Jestli se vám fotky líbí, věřte mi, že některé kousky byly skutečně velkolepé. Moje stránka čeká až ji dodělám doma. Nechtěla jsem ji uspěchat a také jsem zjistila, že potřebný materiál sebou stejně nemám.
Bombastický workshop byl s lektorkou Irenou ( Hypacuda alias APTÁK ). Malovali jsme trička. Bavilo mě to...bylo to naprosto úžasné. Dělala bych to snad denně. A výsledkem workshopu byla spousta nádherných triček, která jsme si dovezly domů.

Další na programu byla výroba stránky do Kroniky srazu a s tím spojená soutěž. Sice jsem nic nevyhrála, ale potěšilo mě, že jsem stránku zdárně  dokončila a nakonec se mi i moc líbila, ačkoliv práce ze začátku moc neodsýpala a vizi o podobě stránky jsem měla nulovou.

Nakonec (v neděli dopoledne) jsme tvořili přáníčko pro Didi (obvyklou organizátorku srazu), která ale čeká v nejbližších týdnech miminko a nemohla se zúčastnit (i když - to by bylo sudiček a nějaké pěkné tričko by se pro toho drobka také našlo).


No a samozřejmě - na takových akcích nemůže chybět obchůdek. Ehm...ani by to nebyla Limetka, kdyby se tam nezašla podívat. Scrap KoMa, KETA a Papero Amo....a peněženka byla prázdná. Úplně a zcela.

No a abych nezapomněla!!! Křtili jsme knížku Cardmaking od Irisky a Didi!

No prostě víkend jako řemen a úplně nakonec moc milé povídání se zbylými scrapženami před odjezdem.
Opět jsem poznala spoustu různých a milých lidí a rozhodně jsem si to celé užila. A tolik lidí tam bylo, fakt divočina. A já toho namluvila jako zapůl roku.

P.S.: Nefotila jsem, ale jak se budou fotky postupně scházet, přidám jich sem pár.
P.P.S.: Moc ráda jsem vás holky poznala.
P.P.P.S.: Na gesso-gang se Šárkou určitě nezapomeneme.

Jo a Screbla při loučení říkala: "Uvidíme se večer." Tak já asi dnes na diskusi nezavítám...jsem unavenááááá.......



A tady je ten zázrak.

Přeji hezký zbytek neděle.

Limetka

2 komentáře:

  1. Bylo to úžasné, plno zážitků. plno nového a jsem ráda, že náhoda tomu chtěla a potkaly jsme se.

    Vždy se mi při vzpomínce na víkend vyloudí na tváři úsměv a o to šlo především.
    Gessogang nás přeci nerozhází, ne?
    Pěkné dny plné inspirace. Snad zase někdy naviděnou.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to triko je vážně super a dost ti jej závidím :-)

    OdpovědětVymazat