čtvrtek 2. května 2013

SKETCH Duben - Hurá Papír

Dubnový sketch na Hurá Papíru byl opět výzva - co do množství fotek. Znám se - v naší rodině fotím z 90% já a i když dělám z každé "scény" spousty fotek, stejně mi pak do sketche něco chybí. Mám jich buď hodně naležato nebo naopak málo, protože byly mázlé a tak šly rovnou do koše (fotím hlavně dítě a to jako fotit smečku psů, jenže program "sport" ani program "domácí zvíře" nefotí tak dobře).


Nakonec jsem vhodné fotky našla, a výjimečně jsem na nich já. To se nestává, jsem spíš takový šedá eminence naší rodiny.
Musela jsem ale kompozici otočit a text jsem vynechala, protože nemám tiskárnu (zatím) a ručně se mi psát nechtělo. A myslím že text ani není potřeba...


Se stránkou jsem si docela vyhrála.


Nějaké razítkování, šití, hrubá strukturovací pasta + šablona, sprej Dylusions, distressky, trhání, ničení, šablona + distressky, akrylka Martha Stewart (Surf), křídová očka... A barvená písmenka.
Papíry Country Garden od BB a pozadí BG.
Bavilo mě to.

Díky za nakouknutí a přejí krásné jaro. U nás kvetou sakury, třešně a břízy a je to nádhera. Jaro je krásné období roku - plné naděje a lásky (a deště).

Limetka

3 komentáře:

  1. Limetko máš to moc pěkné, u nás jsem taky já ta hlavní co fotí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Limetko, Twoja karteczka jest przepiekna, cudowna, super kolory, cudo!

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you both for nice words!

    OdpovědětVymazat