sobota 14. prosince 2013

SKETCH listopad - Hurá Papír

Listopadový sketch na HuráPapíru byl také moc příjemný. Dlouho jsem ale nemohla vybrat vhodné fotky, až pak jsem našla v šuplíku mezi fotkami, které už mám hotové, trojici, která tam snad na ten sketch čekala, protože formát byl přesně ten, který jsem chtěla a potřebovala: jedna 10x15 a dvě malé na papíře o velikosti 10x15. Asi zázrak :-) . Když jsem začala přemýšlet o provedení, dostala jsem silnou chuť si výtvarně zařádit. Nakonec jsem se trochu usměrnila a omezila se jen na ničení a trhání. Ale možná se ke stránce ještě vrátím a vezmu strukturovací pastu a akrylky, protože mě už svrbí ruce od neustálého (jen) lepení.
Předloha:


moje řešení:

V časové tísni jsem pořizovala obrázek pod umělým světlem, tak to není nijak zvlášť ostré, ale pořád lepší než se snažit vymáčknout kvalitu z mlhavých inverzních dní, které se poslední dobou vlečou jeden za druhým.
Vybrala jsem si fotky z letního relaxu na chalupě. E. prostě miluje čokoládovou zmrzlinu a její první setkání s ní bylo právě v podobě nanuku - Ledňáčka.

Detaily:



Díky za váš čas...

Limetka


Žádné komentáře:

Okomentovat