neděle 18. května 2014

Minialbum pro babičku k narozeninám

Manželova babička se chystala oslavit 85. narozeniny v kruhu své velmi široké rodiny (6 dětí a jejích rodiny, vnoučata, pravnoučata,...). S manželem jsme se radili, čím ji obdarujeme, protože jak víme, lidé v tomto moudrém věku mají všechno a něco dokonce i víckrát (třeba moje babička má snad všechno na světě a k tomu ještě slušnou kolonii molů, kteří jí o to pečují). Shodli jsme se na jednoduchém minialbu. Díky nějaké šťastné hvězdě jsem týden předtím koupila ve výtvarných potřebách pěkný základ na album - desky z kartónu a listy také z kartónu, jenže měkčího, velikost asi 17x17 cm. A svázané kovovou kroužkovou vazbou.
Stránky jsem chtěla hodně jednoduché - jednak aby bylo rychlé, jednak aby moc nestálo a jednak aby ze stránek zbytečně nic moc neopadávalo - stránky samozřejmě nebudou kryté kapsou jako klasických alb.
Vzhledem k tomu, že jde o holčičí album, zvolila jsem jako nosnou sadu papírů Springtime od Echo Park, kterou jsem si šetřila hrozně dlouho.
Album je ve výsledku hodně minimalistické.
A jak se babičce líbilo? No....jak bych to řekla...bylo pro mě těžké se s ním rozloučit. Babička proto dostala zarámovanou společnou fotku holčiček (fotka na stránce Ledňáčci) a myslím, že byla spokojená. Album by určitě někde leželo ve skříni, ale rámeček, ten se musí vystavit :-).










Díky za nakouknutí.
Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat