úterý 2. prosince 2014

Podívejte, co mám v šuplíku - Monika

Jako první jsem oslovila Moniku Pestrovou a požádala ji o příspěvek s fotografií. Souhlasila. Díky!

Monika Pestrová




Toto je první šuplík v mém "novém" stole :-)) Mám tam hned zkraje ve dvou plochých krabičkách washi pásky a ozdobné pásky. Dlouho jsem washi pásky skladovala na stojáncích na washi pásky, ale přestalo mne bavit vyndavat všechny pásky, když jsem potřebovala tu, která byla zrovna až vespod Pak tam mám v nízké dřevěné krabičce flitry v malých plastových krabičkách a v boxíku s plastovými zásobníky, který jsem si objednala na Facebooku v jednom bazárku. V další krabičce mám dřevěná razítka od Kety a velkou "datumovku" na texty. Po levé straně mám v plastových boxech bílý a průhledný embosovací prášek, mokré ubrousky a polohovač cling razítek. Při ruce chci mít také vzorník, kde mám všechny inkousty, spreje a washi pásky. Navrch mám košíček s mini inkousty a drobnými výřezy. Tak to je můj "příruční" šuplíček.
Monika
(a já si nemůžu odpustit komentář: podle různých indicií to pravděpodobně bude u Moniky vypadat pořád jako kdyby se právě nastěhovala :-) )



Příští týden se můžete těšit na další šuplík. 
Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat